BOW

Over deze activiteit

BOW is een verzamelnaam voor groepsles op een mat en op het water en is zeer geschikt voor de fitte sporter, maar ook voor diegenen die conditie en spierkracht willen opbouwen. Een originele en intense vorm van aquafitness met focus op core stability. De lesgever zal je helpen bij het zoeken naar en het verleggen van je grenzen. Have fun!

Waar?

't Nieuwe zwembad Brakel aan sporthal De Rijdt

Wanneer?

We starten met een nieuwe lessenreeks van 7 februari tot 8 mei '24 voor €90. We hebben eveneens een voordeeltarief voor BST-leden. Je kan nu al inschrijven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en op onze agenda kan je zien wanneer wel of wanneer geen les. Er is een groep van 20u tot 20u40 (reeds volzet) en van 20u50 tot 21u30.

bst zwemclub brakel

Sporthal De Rijdt • Jagerstraat 64a • 9660 Brakel